Bun venit în lumea noastră!

Standard

                            Bun venit în lumea noastră, a copiilor din Grupa Razelor De Soare- Gradinita Nr.10, Structura a Gradinitei Nr.13, Focsani.  Acest blog a fost creat la sugestia domnului Valerica Crintea, ca raspuns al dorintei mele de a fi „în pas” cu noua tehnologie, să folosesc un mijloc didactic modern şi cât mai eficien, rapid în comunicarea mea cu dvs. copii, părinţi, bunici, şi alte grădiniţe, şi cu toţi colaboratorii şi partenerii noştri care vor contribui direct sau indirect la educaţia morală, spirituală, intelectuală şi psiho-fizică a copilului.

Bun venit în lumea minunată a Razelor de soare!

2 răspunsuri »

  1. Nu-mi vine sa cred ca sunt un nas de acest gen! Apreciez numele foarte inspirat dat acestui blog si sunt convins ca vom avea parte numai de lucruri frumoase! Felicitari pentru initiativa si pentru aspectul ales pentru blog!
    Succes si o sa am mereu un ochi aici !

    • Mulţumesc! Aţi fost omul potrivit la locul potrivit!Astrele au predispus, noi…am dispus… şi iată rezultatul!!! Sunt convinsă ca aceast blog este şansa noastră de a ne promova valorile din grădiniţă!

Lasă un răspuns

