O singura Planeta! Impreuna pentru viitor!

Standard

            In calitate de cetateni europeni respnabili, am hotarat sa tragem un semnal de alarma comunitatii in care traim, in legatura cu efectele nocive ale poluarii. Am creat un slogan….. *O singura planeta! Impreuna pentru viitor!*,…. am convins institutii de importanta strategica in derularea proiectului nostru sa ni se alature  si iata ca visul meu a prins contur !!!!

            In salile de grupa copiii repeta de zor programele artistice cu care vrem sa va impresionam, colaboratrii nostri cauta resursele necesre  pentru  buna derulare a activitatilor, iar eu personal, am inima cat un purice de emotie pentru ca niciodata nu am mai coordonat un proiect de o asemenea amploare !!!!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

