Despre Vegeta

Standard

Vegeta este un produs al companiei Podravka, un adaos universal pentru mâncăruri, care are în compoziţie: sare de bucătărie, legume uscate (morcov, păstîrnac, ceapă, ţelină, frunze de pătrunjel),  zahăr, condimente, amidon din porumb, colorant și este foarte folosit în bucătării fapt dovedit prin cei peste 56 de ani de existanță și prin distribuirea internațională în peste 40 de țări. Eu locuiesc în mediul rural și  folosesc la pregătitul felurilor de mâncare legume proaspete din grădină, dar atunci când grădina nu mai oferă nimic datorită anotimpului geros apelez cu încrederre la VEGETA.

Am aflat că VEGETA caută un blogger care să fie ambasador oficial al produsului și cu toate că mă tentează cei 500 de euro salariu, mă atrage și ideea că astfel voi putea afla amănunte despre procesul tehnologic de producere a minunatului adaos pentru mâncare .
Până una alta mă mulțumesc și cu participarea la concursul organizat pe pagina de Facebook a produsului !
Succes!

Lasă un răspuns

