Steve Jobs – 2015 prezentarea filmului !

Standard

Poate ma duc sa-l vad !

Vali Crintea

Am spus într-o postare anterioară că anul acesta îmi voi depăși media anuală a filmelor vizionate și am reușit acest lucru motiv pentru care voi mai scrie câte un articol referitor la producțiile care m-au impresionat mai mult.

Vineri, 11.12.2015 am fost ”happy”  la premiera filmului Steve Jobs ( 2015 ) la Happy Cinema Focșani și pot spune că mi-a părut bine să constat că focșănenii pot vedea filmele cele mai noi exact în ziua difuzării lor în premieră la nivel național. Filmul biografic este încadrat în genul dedicat audienței generale și urmărește viața cunoscutului Steve Jobs cu toate încercările eșuate și cu reușitele acestuia pe linia afirmării profesionale. În paralel este prezentată viața de familie a personajului principal. În ambele planuri  cunoaștem părțile întunecate ale omului Steve Jobs, întunecate de ambiția de a câștiga, de a se face remarcat de a dovedi că are dreptate și că poate schimba…

Vezi articol original 397 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

